Magi

Ardawir legtiszteletreméltóbb és legbölcsabb lakói a Klavirnbeli Magik. Őseik már hosszú-hosszú évezredek óta itt éltek, felvirágoztatva kultúrájukat, melynek elengedhetetlen része volt a tanítás, a tapasztalatok átadása a fiatalabb, de tehetséges utódoknak. Egyedül itt, Klavirnban élnek a leghatalmasabb Magi mesterek, akik egész Khemnorii földjén páratlanok. Mágiájuk ereje nem ismer határokat, jártasak a fehér és a fekete mágiában egyaránt. Ardawir minden pontjából ide sereglenek a tanulnivágyó fiatal harcosok, hogy természetfeletti képességeiketminél magasabb szintre fejlesztsék. E célból a Magik létrehoztak egy útvonalat, mely minden ország fővárosához kapcsolódik. Ez a Mágia Ösvénye. A leggyorsabb és egyik legbiztonságosabb út a Magik földéhez. Az erdőkkel és kisebb hegységekkel körülvett birodalomban számtalan érdekesség és nevezetesség található, mely minden lényt odavonz. Ilyen például a Mea Obh városa mellett található Istenkönny tó, melyről úgy tartják, hogy Erathna töltött meg könnyeivel, mikor elveszítette bátyját. Klavirn minden birodalommal jó kapcsolatot tart fent, s sokmindent tesz értük. Ugyanis, Klavirnnak kevés mesterséget űző tevékenykedője van, így abból tartják fent közösségüket, hogy más országokat segítenek, amiért ők különböző fegyvereket, gyógynövényeket, varázsalapanyagokat és más értékes árukat kapnak. A Magik kolóniájának vezetője a legöregebb és legnagyobb hatalmú varázsló vagy sámán.
Előnyeik:
- varázstámadásaik erősek, erejük kimeríthetetlen,
- magasabb szinten képesek öngyógyításra,
- küzdelmeikben legtöbbször előbb gondolkodnak, aztán cselekednek.
Hátrányaik:
- nehezebben boldogulnak egy náluknál magasabb szintű, varázserővel rendelkező lénnyel,
- nagyobb varázslatok esetén életerejük is lecsappanhat,
- könnyen befolyásolhatóak, elvakultakká válhatnak.
Esélyesek a harcban:
Tűz, Víz, Föld, Árny, Levegő eleműekkel szemben.
Esélytelenek:
Méreg, Jég eleműekkel szemben.
Főbb támadási módszerek:
- fekete és fehér mágia magas szintű használata,
- hipnózis,
- taktikázás,
- lopakodás,
- varázslatok visszatükrözése.
Élettartam: 180-250 év
|