
Itt találhatod a harchoz szükséges segítséget, a Harcosok Szabályzatát.
Ha elég erősnek és rátermettnek érzed magad ahhoz, hogy kihívj magad ellen egy másik harcost, akkor azt a °Kihívás° menüpont alatt megteheted. Ez a harc elkészületeinek első pontja. Fontos, hogy mikor kihívsz egy másik harcost, megadd a neved, tevékenységi köröd és a szinted nagyságát. Egyelőre csak azonos tevékenységű harcosok hívhatják ki egymást párbajra.
Ha ez megvan, már csupán arra kell várnod, hogy ellenfeled visszaigazoljon, miszerint elfogadja a kihívást, vagy sem. Ha elfogadja, fontos, hogy olyan időpontot válasszatok, mikor mindketten jelen tudtok lenni a csatatéren. Ennek az időpontnak a Mesélő számára is meg kell felelnie, aki vezetni fogja a küzdelem lefolyását. Ha sikerül egyeztetni, akkor az az Időpontok menüpont alá kerül rögzítésre. (Remélem, nem kell említenem, hogy a kihívott félnek is meg kell adnia válaszában ugyanazon tulajdonságait, ha elfogadja a kihívást).
Fontos, hogy a párbajokon mindig jelen legyen a Mesélő. A Mesélő nyitja meg a párbajt, az ő kezében áll a kihívás kimenetele. A harcot mindig a kihívó fél kezdi, ő támadhat először. Ezt követően az ellenfelen a sor: vagy védekezik, vagy visszatámad. A Mesélő dönti el, hogy végződnek a támadások. A harc során kizárólag az addig megtanult technikák alkalmazhatóak. Ha azok nincsenek, maradnak az alap támadási technikák és védekezési formák (lásd: Választható karakterek/leggyakoribb támadások).
A harcok helyük szerint három különböző kategóriában folyhatnak le: arénákban, küzdőtermekben és szabadtéri harctereken. A küzdőtér típusát és azon belül a pontos helyet a kihívó fél választja meg, amit később, az időpont egyeztetés után adhat meg. A harcok több körösek; legalább 4-5 körnek le kell zajlania egy sikeres párbajhoz. Ja és még valami. Említettem, hogy egyelőre csak azonos tevékenységben mozgó felek csatározhatnak. Nos, még egy kis kritérium: a két leendő küzdőfél között maximum 2 vagy 3 szint lehet a különbség (2, ha nagyon alacsony szintű a kihívott fél, de ha magasabbakról van szó, akkor lehet 3 is).
A harc egészen addig tart, amíg az egyik fél életereje kritikusra le nem csökken vagy fel nem adja a küzdelmlet. Előre szólok, hogy egymást megölni vagy halálos sebeket adni NEM LEHET! Ha valaki ezt nem tartja be, annak a harcból való azonnali kizárása után súlyos pontlevonás vagy rang visszavonás lehet az eredménye. A győztes tapasztalatpontokat, és egyéb jutalmakat nyerhet, ám a vesztes sem távozik üres kézzel. esetleg, a harc tétje egy tárgy is lehet, mely a saját tulajdonotokban áll.
És, hogy még érdekesebbé és izgalmasabbá tegyük a párbajt, a kiírás időpontjától a mérkőzés napjáig lehet szavazni az ellenfelekre, hogy vajon melyikük kerül ki győztesen a párbajból. A nyertes tábor szavazói között értékes holmikat sorsolunk ki! ;-)
ÚJDONSÁG!
A primitív !HARC! menüpontot átlakítottam egy komplex harctérré. Ez tulajdonképpen egy fórum, ahol különböző harctereken, arénákban és azabdtéri pályákon párbajoskodhattok egymással. A harctéri fórum készülget, nemsokára láthatóvá is válik a Küzdőtér menü alatt. Minden Párbaj színhelyéhez csatolok egy kis kommentárt, hogy egyszerűbb legyen a választás és az adott lehetőségekkel felcsigázzam harcos kedveteket! :)
Mindenki kap a kalandorlapjára egy kis ikont, amit majd a többkörös harc során minden egyes bejegyzésénél be kell illeszteni. Nagyjából ennyi, ha netán megint kipattanna valami a fejemből, szólok. :P
A versengéshez és a fogadásokhoz sok sikert és szerencsét kívánunk! |