Legendás harcosok oldala

Frissítve: 
2010. 12. 14. 14:36

FIGYELEM, KALANDOROK!

A különleges küldetések vállalása mellett újabb pénz és értékpont szerző lehetőség nyílt a szerencsejáték megjelenésével. Hamarosan "akciós" és nagy havi kiváltságok érkeznek, amire anyagilag érdemes felkészülni! :)

Legújabb kalandoraink: Zaron, Mjölnir, Knot és Orton ajándékuk egy-egy kiegészítő...

FIGYELEM, VÁLTOZÁS! Úgy döntöttünk, hogy az 1. szintű tanulmányokat mester nélkül is el lehet végezni, de a 2. szinttől már mester kell, hogy tanulhassatok! Az egyetlen feltétel, hogy 1 héten belül csak 1 technikát lehet megtanulni, és persze sorrendben.

 

 

Felhívás:
- Endill, 3. szintű Varázsló tanonc lettél!

- Enessys, 4. szintű Növénygyűjtögető lettél!

 

- Xenystil, 2. szintű Harcos lettél!

Megalapult Ardawir első közössége, sok szeretettel várja az új tagokat! :)

Mostantól kezdve a kalandortársak mellett a Mesterek közül is lehet válogatni. A zajló metódus ugyanaz, mint a kalandortársaknál :)


 

 

  A hónap kalandora...

 
Előcsarnok
 
Az Oltár
 
Nagy Szentély
 
Egyéb Birodalmiak
 
Kiképző akadémia
 
Nevelde
 
Fortuna Barlangja

 
Piactér
 
Közvéleménykutatás :)
Hogy tetszik idáig az oldal?

Wow! Bámulatos!
Nagyon jó
Egész jó
Elmegy
Hát, lehetne jobb is...
Nem tetszik
No komment
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Leendő kalandortárs
 
Leendő Mesterek
 
Az Emlékek Kútja

Az Emlékek Kútja

 

Szintkövetelmény: 2. szint

 

Helyszín: Elfek birodalma, a négy város közt elterülő rejtett rengeteg

 

Cél: megtalálni az ősi Kutat és felmérni az erejét

 

Feladat: Réges-rég, még a Népek Szövetségének megalapulása előtt, a mostani Malakil földjére letelepedő Elfeknek nagyon sokszor meggyűlt a bajuk a szintén akörül érkező és betelepülő Orkokkal. Szüntelenül csatároztak a földekért, az élelemért és a fennmaradásért; a vérontás szinte mindennapos borzalomnak számított. Hatalmas, összehangolatlan ármádiák csaptak össze, elvakultságuk csak még több kárt és szenvedést hozott a népekre. Az Elf varázslók azonban megjövendölték, hogy az Orkok nem sokára jobb útra térnek és újonnan megválasztott vezérük élén nagy változások állnak majd be földjükön, ami nagy hatással lesz egész Ardawirra. Úgy is lett. A véres csatákat követően, az istenek közbeszólása és a Népek Szövetségének alapító okiratának ünnepélyes megkötése után ismét béke honolt a nagy földrészen. Azonban egyik fél sem tudta feledni az évszázados, értelmetlen harcok emlékeit. Hiba próbáltak tudomást sem venni róluk, azok csak egyre gyűltek és még fájóbb sebeket okoztak. Ismét nagy lépésre szánták el magukat a népek és a Malakilban ülésező Magi Tanács arra az elhatározásra jutottak, hogy építenek egy olyan mágikus kutat, mely a rossz és fájó emlékek börtöne lesz. A kút hosszú és fáradtságos munkával, de elkészült. Az építményt a négy várost - Ilnéthiel, Myktia, Siessen és Utuahn - övező rejtett erdőségek mélyén építik meg, ahol nehéz ráakadni és csak azok találhatják meg, akik tudnak róla. A kutat négy nagy erejű Magi vigyázta, név szerint: Wuan, Dubagh, Léure és Aussey. Az egykori harcosok és más, kínzó gyötrelemmel dacoló halandók eme gondolatait ebbe a kútba zárták. A fájdalomtól megszabadított felek boldogan és gondtalanul élhettek tovább, mígnem a Magi Tanács fülébe jutott, hogy az egyik tag, Dubagh váratlanul meghalt, Aussey pedig eltűnt, és ezzel veszélybe került a kút erejének egyensúlya. Feladatod, hogy megtudd, mi történt pontosan a két taggal és megtudni a másik két életben maradottól, hogy mit lehet tenni. Hogy eljuss oda, egyszerűen csak követned kell a lelkek morajlását... De vajon van hozzá elég merszed?

 

Felszerelés:

- alapfelszerelés,

- 1 lepecsételt levél (küldetésadótól kapható tárgy),

- 1 kódexpapír a kútról (küldetésadótól kapható tárgy)

 

Jutalom:

- 1 különleges fegyver és egy kiegészítő,

- 1 ismeretlen erejű kristály

 

Megjegyzés: Ha ezt a küldetést szeretnéd vállalni, akkor el kell menned Utuahnban, ahol fel kell keresned egy Zuhara nevű Magit, aki részletesebb útmutatót ad majd a misszióval kapcsolatban (Zuharat a város déli csücskében, egy "Harmatvirág" nevű Magi tanodában találod meg)!

 

>>SZEREPJÁTÉK<<

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fantasy oldalak
 
Harcosok fogadója
Üdv néked, Vándor! Gyere és ülj le közénk az asztalhoz, legyen ez a harcosok törzshelye!
 
Ardawir vándorai
Indulás: 2005-12-15
 
Ardawir hangjai
 
Küzdőtér
 
Közösségek
 
Különleges küldetések
 
Ardawir hősei
 
Lényeitek
 
Ti küldtétek
 
Régi vagy új?
Lezárt szavazások
 

Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU