Ezt a modult azért hoztam létre, hogy megkönnyítsem vele az újonnan érkezett vándorok életét. Az alábbiakban menük szerint rövid leírást találhattok egyes modulokról, tartalmukkal kapcsolatban, valamint érdekességekről is tippekről is olvashattok itt. Hát lássuk (bal oldalról haladva):

Előcsarnok:
Birodalmi friss: itt olvashattok az újdonságokról, nagyobb változásokról, esetleg fontosabb körlevekről. Érdemes nézelődni, hátha ráakadtok olyan információra, ami számotokra fontos vagy hasznos lehet.
Harcos FAQ: Kalandorok útmutatója, az egész kalandozás leírása. Első része tartalmazza a karakteralkotáshoz nélkülözhetetlen adatok listáját, a másik része pedig a leggyakrabban felmerülő kérdésekre ad választ. Ha esetleg bennetek is felmerülne valamilyen kérdés a játékkal kapcsolatban, nézzétek meg itt, hátha arra is van megoldás. Ha nincs, írhatsz a Kérdésem van! pont alá vagy akár e-mailben is kifejtheted azt. :)
Ardawir térképe: itt található két térkép magáról a játék színhelyéről. Itt megnézheted kalandod közben, merre is jársz pontosan és segítséget nyújthat a további úttervezés szempontjából (ígérem, ha lesz elég erőm, összedobok egy szebb térképet, jelenleg a minitérképek projektjén dolgozom) :P
Kérdésem van!: azt hiszem ez egyértelmű...
Hozott képek: itt az általatok beküldött képek láthatóak, amelyekből szintén lehet válogatni a megalkotandó karakterek számára!
Az Oltár:
Választható karakterek: itt jellemzéseket olvashatsz azokról a karakterekről, fajokról, amelyek eme birodalmat lakják. Ezek a kalandormodellek állnak a rendelkezéseitekre.
A népek országai: itt nemcsak a fajokról, de országaikról is jellemzést találsz, így alaposabban is megismerkedhetsz leendő karaktered otthonával és szokásaival.
Választható tevékenységek: az alul felsorolt tevékenységek közül kell választanod egyet karakterednek. A további lehetőségekről a modul alatt olvashatsz (ott azt is megtalálod, hogy milyen körben milyen lényeket hasznosíthatsz).
Karakteralkotás: itt van lehetőséged megírni karaktered egészét. Mielőtt még elküldenéd a levelet, bizonyosodj meg arról, hogy minden adat meg van-e. Hibás vagy hiányos adatlapot nem rakok fel, de ha valami nem stimmel, úgyis írok. :)
Hősök: az eddigi karakterek lisátja lelhető fel ebben a modulban, kalandorlapjaikkal együtt.
Nagy Szentély:
A fajok nevével ellátott modulok alatt képeket találsz. Ezek közül a képek közül választhatod ki a karakterednek legmegfelelőbbet. Ám ha itt nem találsz megfelelő képet, az internetről bárhonnan kereshetsz egyet, csak ne felejtsd el belinkelni a címét a levélben. Ajánlom mindenki figyelmébe a deviantART-ot, képtára igen gazdag.
Kalandozás:
Lények - Szövetségesek és Ellenségek: a birodalomban fellelhető lényekről olvasgathatsz adatokat. Utad során sokukkal fogsz találkozni; adatlapjukon többnyire rajta van a jellemük, erősségeik, illetve gyengeségeik, támadásaik és idomíthatóságuk foka (már ha persze az adott lény idomítható).
Démonok: Khemnori, de főleg Ardawir földjén fellelhető démonokról és gonosz lelkekről olvasgathatsz itt, akikkel ugyan összeakadhatsz, de nem olyan nagy a valószínűsége, mint a Szörnyeknél.
Elemi természetfelettiek: még több érdekesség elementáris erővel rendelkezőkről, akik legendák szerint Khemnori földje számára biztosítják az elemek meglétét. Talán egyszer neked is megadatik a lehetőség, hogy találkozz velemelyikkel...
Kiképző akadémia:
Tanulmányok: tevékenységek szerint válogatott technikák és képességek, amik csak a megfelelő szint elérésével tanulhatók meg. Kósza hír: az 1. szint tanulmányai mester nélkül elsajátíthatóak! ;)
Edzés: itt jegyezheted be, hogy melyik tanulmányt szeretnéd elsajátítani. Mindig minden sorban tanulunk meg, és az előző hírt folytatva, a 2. szinttől már csak mester jelenlétében tanulhatsz dolgokat! Minden megtanult képesség/technika után bónuszpontok járnak.
Próbatétel: itt mestereddel karöltve csiszolhatsz technikádon. Pontosan le van írva, mit is kell tenned; ez tulajdoknéppen "a gyakorlás gyakorlása", ami még több tapasztalatot és ügyességet ígér jutalompontok formájában. ;)
Mesteri tanácsok: ha esetleg van valami kérdésed a mesterek felé, itt felteheted és garantáltan választ kapsz rá.
Tanulmányok kategorizálása: minél többet gyakorolsz egy eltanult képességet, annál ügyesebben tudod majd hasznosítani kalandjaid során. Magasabb sebzési pont, több tapasztalatpont vagy épp valami másból magasabb szintű teljesítmény.
Nevelde:
Kedvencek boltja: itt információkat találhatsz a lények eladásával kapcsolatban.
Lény igénylése: utad során rengetegszer megfordulsz majd a városok piacterein. Nincs olyan piac, ahol ne lenne állatkereskedés vagy valami hasonló, idomított lényekkel foglalkozó stand. Ha erre jársz és van kellő mennyiségű vagyonod, akkor itt kiválaszthatod, hogy milyen lényt szeretnél magadnak. Itt még mindig érvényesek a tevékenységi körben leírtak: tehét csak olyan lényt választhatsz, ami az adott szakma alatt fel van tűntetve!
Lénytanulmányok: a lényekre vonatkozó tanulmányok, melyekkel ugyanúgy fejlődhetnek és szintet léphetnek, akár te az edzés során.
Fortuna barlangja/Pénzszerzés:
Ezen menü alatt leginkább vagyonodat gyarapíthatod. Frappáns feladatok és kihívások várnak itt, sőt, sok lehetőség lesz munka terén is!
Piactér:
Piac: a piactereken fellelhető összes portéka kategóriák szerint + jellemzőik.
Mi ez? Többet akarok tudni róla!: ez a modul arra szolgál, ha valamilyen áruról szeretnél többet megtudni.
Piac-tipp: havonta frissülő akció-rovat, érdemes figyelni, sok hasznos információ rejlik benne.
Kincsőrző: némi pénz fejében beadhatod megőrzésre legféltettebb tárgyaidat.
Leendő kalandortársak:
Ha szeretnéd, hogy utadon egy birodalmi is elkísérjen, akkor ezek közül a karakterek közül választhatsz. Ők már elevenen a birodalom lakói, tulajdonságaik, jellemük nem módosítható. Tehát ha szeretnél osztozni valakivel az izgalmakban, győzelemben, vereségben, kikapcsolódásban, akkor itt megtalálhatod a neked való személyt! ;)
Küzdőtér:
Kihívás: itt hívhatsz ki egy másik kalandort harcra. Ha bejegyzel, mindig meg kell várnod, amíg a Mesélő reagál rá, valamint a másik fél válaszára, hogy elfogadja-e a kihívást.
Aktuális státusz: Hogy ne kelljen a Kihívás menüpont alól kibogarászni, ki is harcol kivel, itt lehet majd a harcok álláspontját nyomon követni. Látható a két harcoló fél neve, a helyszín, valamint a pontos időpont.
Harc: ez lesz majd a harcszíntér, itt zajlanak majd a mérkőzések. Minden alkalomkor jelen kell lennie egy Mesélőnek, addig nem lehet új kört indítani, amíg ő nem értékelte a helyzetet és nyugtázta a támadások sikerességének mivoltát! Erről is többet olvashatsz a Szabályzatban!
Közösségek:
Csapat alkotása: ha szeretnél egy csapatot alakítani, akkor azt itt teheted meg. Ehhez azonban magadon kívül még legalább két kalandor kell, valamint a feltételek, amiket a Szabályok és feltételek modul alatt találtok.
Csapatok: eddig alapított csapataink (jelenleg még nincs) :P
Zászlók, címerek, szimbólumok: Ahhoz, hogy csapatot alakíthass, KÖTELEZŐ választani egy képet, amit azután, mint csapat jelképét fogják a csapattagok képzeletben magukon viselni. Erről többet a Szabályzaton belül...
Különleges küldetések:
Ha szeretnéd feldobni utadat egy izgalmas kitérővel, akkor ezek közül válogathatsz. Ám itt is vannak kritériumok, példaként a szintszám. És figyelem, a hibás bejegyzésekért, lemondott küldetésekért büntetőpont jár...
Ardawir harcosai:
Itt találhatóak a névre szóló kalandmodulok, itt zajlanak a nagy, egyéni kalandozások.

|