Legendás harcosok oldala

Frissítve: 
2010. 12. 14. 14:36

FIGYELEM, KALANDOROK!

A különleges küldetések vállalása mellett újabb pénz és értékpont szerző lehetőség nyílt a szerencsejáték megjelenésével. Hamarosan "akciós" és nagy havi kiváltságok érkeznek, amire anyagilag érdemes felkészülni! :)

Legújabb kalandoraink: Zaron, Mjölnir, Knot és Orton ajándékuk egy-egy kiegészítő...

FIGYELEM, VÁLTOZÁS! Úgy döntöttünk, hogy az 1. szintű tanulmányokat mester nélkül is el lehet végezni, de a 2. szinttől már mester kell, hogy tanulhassatok! Az egyetlen feltétel, hogy 1 héten belül csak 1 technikát lehet megtanulni, és persze sorrendben.

 

 

Felhívás:
- Endill, 3. szintű Varázsló tanonc lettél!

- Enessys, 4. szintű Növénygyűjtögető lettél!

 

- Xenystil, 2. szintű Harcos lettél!

Megalapult Ardawir első közössége, sok szeretettel várja az új tagokat! :)

Mostantól kezdve a kalandortársak mellett a Mesterek közül is lehet válogatni. A zajló metódus ugyanaz, mint a kalandortársaknál :)


 

 

  A hónap kalandora...

 
Előcsarnok
 
Az Oltár
 
Nagy Szentély
 
Egyéb Birodalmiak
 
Kiképző akadémia
 
Nevelde
 
Fortuna Barlangja

 
Piactér
 
Közvéleménykutatás :)
Hogy tetszik idáig az oldal?

Wow! Bámulatos!
Nagyon jó
Egész jó
Elmegy
Hát, lehetne jobb is...
Nem tetszik
No komment
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Leendő kalandortárs
 
Leendő Mesterek
 
A népek országai
A népek országai : Klavirn

Klavirn


Klavirn, a Magik álomba illő országa a Törpék és Alakváltók földje között terül el. Az Alakváltók sűrű erdei hozzájuk is mélyen benyúlnak, így az ország nagy részét csodaszép erdős terület borítja. Úgy tartják, a fák képesek magukba szívni a Magik varázslatait, ezektől igen különleges fajták is meghonosodtak, mint például a gombavirágokat növesztő fa vagy a tollasfa, melynek hosszúkás termései igazi madártollak! A Törpék honját elszigetelő Faino-hegységrendszer egy kis része ide is átnyúlik, ám ez a szakasz már sokkal letisztultabb és járható, mint a belső, masszív részek. Ám ahol a Shubarr folyó kilép a határon, húzódik egy nem túl hosszú, de annál keményebb és masszívabb röghegység, melyet formája éles formái miatt Kőfaragó hegynek neveznek a helybéliek. A hegyek mellett az egyik legérdekesebb képződmény a Testvériség tava, melyen három ország osztozik, köztük Klavern is. És itt van a híres Istenkönny tó is, melyet a legendák szerint Erathna saját könnyeiből fakasztotta. De ami még ezeknél a legendás képződményeknél is híresebb, az maga a Mágia Ösvénye, mely minden ország fővárosába kiágazik, s Ardawir egyik legbiztonságosabb ösvénye. A Magik kolóniájának vezetője a legöregebb és legnagyobb hatalmú varázsló vagy sámán.

 

Fővárosa: Oubadahn

 

Jelentősebb városai és érdekességei:

Mea Obh: az Istenkönny tavának városa, gazdag halászváros. Itt áll Ertahna istennő és nővére, Zintara szobra, mely a Magik egyik legjelentősebb zarándok állomása.

 

Kles’ Su: a Shubarr folyó partján fekszik, itt található a Bölcsesség Könyvtára, ahol a legerősebb varázslatok könyveit és ősi kódexeit őrzik.

 

Thifra Thué: ebben a városban szokták tartani az éves Varázslók Próbáját, mely több száz varázsló és sámán tanoncot vonz oda.

 

Pewiss: itt van annak az átjárónak a másik bejárata, amely Abdinn városa mellől nyílik a Faino-hegységrendszer alatt.

 

Istenük: Zintara

 

Fekvése: A terület nagy részét terjeszkedő erdőség jellemzi, mely nemcsak az ott lakóknak, de az állatvilágnak is kitűnő lakóhelyet biztosít. A Testvériség tó nagy vízfelülete miatt a tavak környékén elég gyakoriak a heves záporok és viharok, ám ezek általában nem okoznak nagyobb károkat. Ahol pedig nem erdőségek terülnek el, ott nagyrész síkságok terülnek el, a dombságok elég ritkák errefelé. Tájképe egyedülálló.

 

Éghajlata:

Általában kellemes, lágy szellők járják a fennsíkokat, de a tavak közelében kicsit nyirkosabb és csípősebb a levegő. A levegő rendkívül friss, sokan járnak ide pihenni és gyógyulni. Az időjárás napról-napra változik, de jól nyomon követhető, kiszámítható.

 

Folyók, tavak: Testvériség tó, Istenkönny tó, Shubarr, Glihuh holtág

 

Fő tevékenységi formák:

- fehér és fekete mágia magas fokú használata,

- magas szintű gyógyítás,

- varázsfegyverek harcművészete,

- növénygyűjtögetés.

 

Itt élő szörnyek:

- kiöregedett mocsári tarajos csonttörő

- kifejlett Gorgonok

- Pikkelyes Lagronne

- Szárnycsuklyás kobrák

- Horgascsápú Árnypárducok

- Öreg Kirinek

- Octopura

- Lángsörényes rémálom

- Aranyszarvú hegyi bika

- Unikornisok, Pegazusok

- Főnixek

 

>>SZEREPJÁTÉK<<

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fantasy oldalak
 
Harcosok fogadója
Üdv néked, Vándor! Gyere és ülj le közénk az asztalhoz, legyen ez a harcosok törzshelye!
 
Ardawir vándorai
Indulás: 2005-12-15
 
Ardawir hangjai
 
Küzdőtér
 
Közösségek
 
Különleges küldetések
 
Ardawir hősei
 
Lényeitek
 
Ti küldtétek
 
Régi vagy új?
Lezárt szavazások
 

Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU